رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

شوک به سوپرلیگ بسکتبال بانوان؛ مهرام منحل شد!

  • کد خبر: ۷۹۵۱۰
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
شوک به سوپرلیگ بسکتبال بانوان؛ مهرام منحل شد!
نایب قهرمان فصل پیش سوپرلیگ بانوان قصد تیم‌داری در رقابت‌های این فصل سوپرلیگ را ندارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال بانوان مهرام که فصل پیش گام به سوپرلیگ بانوان گذاشته بود و با انجام بازی.‌های خوب در یک قدمی قهرمانی قرار داشت، این فصل نمی‌خواهد در این لیگ تیم‌داری کند.
هرچند تمرینات مهرام از حدود دو ماه پیش نیز آغاز شده بود، اما حالا به بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند گفته شده تا  شنبه، یکشنبه دست نگه دارند و با تیمی مذاکره نکنند.
مسئولان باشگاه مهرام بنا به دلایلی که هنوز اعلام نکرده‌اند از حضور در رقابت‌های بسکتبال بانوان باشگاه‌های ایران انصراف دادند و قرار است تیم بانوان را منحل کنند.
برخی افراد نزدیک به این تیم می‌گویند ریشه مشکلات به وجود آمده به نحوه‌ی رفتار‌های اخیر فدراسیون در بخش بانوان با تشکیل جریان بسکتبال خواص برمی‌گردد .
سال گذشته مهرام در کنار مربی ایرانی از مربی خارجی و بازیکنان خارجی، همچنین بازیکنان مطرح و ملی استفاده کرد و نایب قهرمان ایران شد اما تا این لحظه خبر از انحلال این تیم شنیده می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->